• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Resursbank - Erbjudande via post?

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Någon som fått en färdigifylld låneansökan från resursbank?

Jag fick ett idag med alla uppgifter ifyllda om 10.000 kr. bara att skriva kontonummer och en underskrift...

Frågan är om lånet redan är beviljat eller om de gör en UC förfrågan och ser det som en "vanlig låneansökan"?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Någon som fått en färdigifylld låneansökan från resursbank?

Jag fick ett idag med alla uppgifter ifyllda om 10.000 kr. bara att skriva kontonummer och en underskrift...

Frågan är om lånet redan är beviljat eller om de gör en UC förfrågan och ser det som en "vanlig låneansökan"?

Hej! Fick samma erbjudande o ringde och kollade. Fick till svar att de tar UC om det inte står något "bäst före datum" på låneavtalet. Lite synd då det faktiskt såg ut att vara förbeviljat vid första anblicken :( .
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Hej! Fick samma erbjudande o ringde och kollade. Fick till svar att de tar UC om det inte står något "bäst före datum" på låneavtalet. Lite synd då det faktiskt såg ut att vara förbeviljat vid första anblicken :( .

jag fick ett helt anat svar ifrån dom nyss när jag frågade...
eftersom att jag är en lojal och säker kund så var jag redan beviljad dessa 10.000?!

har dock varken sätt en uc förfrågan eller pengarna.. så man får väll se
 

Jolanta

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
29 Mars 2014
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
jag fick ett helt anat svar ifrån dom nyss när jag frågade...
eftersom att jag är en lojal och säker kund så var jag redan beviljad dessa 10.000?!

har dock varken sätt en uc förfrågan eller pengarna.. så man får väll se


Jag chansade på att det var så eftersom se jämt skickar mig erbjudande om höjning av andra krediter. Jag har inte heller sett varken UC-förfrågan eller pengar. Väntar med spänning...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick också erbjudande om ansöka om 10000 kr skickade in i måndags men så var jag in på minuc alldeles nyss och då var en uc tagen idag från resurs bank
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp